Friday, April 15, 2011

Hurting Meeting

hye semua . saje update blog . tatawu nk luah dkat mana lg . as we know , aku dah break last month . and ni 1st time aku balik kuantan . aku rasa sgt janggal sbb biasa balik msti aku cari dia . mesti dating n so on . tp now dia bukan milik aku lg . lainnyeeee rase ! rase kosong ! tiap2 ari aku merayu ajak couple balik . tp dia tanak . and aku decide utk tidak cntc dia lg . aku xnk ade ape2 prasaan lg dgn dia . aku tahan diri aku dr cntc dia . 2 3 hari b4 aku balik , dia ade call/text tnya balik x . aku diam . aku x jwp . sedih ! tp aku tahan . smalam aku smpai kuantan . mlm smalam dia text aku ajak jmpa . aku keliru samada nk jmpa or tak . aku buang ego aku . aku xnk rugi pluang . aku susah sgt nk jmpa dia . k fine aku pergi jmpa dia . td pagi dia amek aku . then kiteorg nk pergi mkn mcd at teluk chempedak . at 1st , semua ok . kami boleh bercakap seperti biasa . boleh bergelak ketawa . tuhan je taw mcm mane rindu aku dkat dia . rase nk peluk je ! tp aku tahan hmm . and then aku blanja dia mkn . dia main2 fon aku . then dia terbukak msg aku . ade msg sorg pompuan ni . and then dia mcm sentap lah sbb bca msg pompuan tu . dia ckp aku x brubah . dia seolah olah kata aku ade affair dgn pompuan tu . ya allah ! tlong aku ya allah ! knp dia x pnah tahu yg aku syg dia sorg je ? aku try explain . dia buat pekak .hmm . pjumpaan yg pada awalnya happy , jd gloomy . nyesal gila kua . if aku taw , aku terus diamkan diri aku . tp aku buang ego aku utk jmpa dia . rindu sgt ! tp at last ape jd ? FU ! and now aku tahu dia msti benci aku . msti dia kata aku ade pompuan lain . dan aku tahu aku xkn dpt dia lagi dah =( now aku da decide , aku nk pergi bawa diri . aku nk lupakan dia yg aku taw aku x kn pnah dpt lupakan.biar la aku pendam prasaan syg aku sorg2 . if awk bca post ni , sy nk awk tahu . sumpah demi allah , sy syg awk sorg je dlm hati sy wak . tp awk x nmpk semua tu . xpe,sy x slahkn awk . jaga diri . sy pergi dlu . hope awk baik2 je . ouh nk nanges !!!! huhh assalamualaikum ='(

No comments:

Post a Comment