Friday, April 15, 2011

S.E.M.E.S.T.E.R 1


Hello ! Alhamdulillah pnjang umur . dapatlah lagi jari jemari ku menari nari diatas keyboard notebook aku yg kecil comel ni .yeah , cepat masa berjalan . sedar tak sedar , aku berada di mggu final di kampus . rasa baru lagi mendaftar disini . Alhamdulillah kehadiranku disini disambut baik oleh semua org yg baru aku kenali . org yg tidak pernah kutemu dan ku kenal sebelum ini . bnyk yg aku pelajari selama 5 bulan disini.yeah aku seorang yg agak sombong sebelum ini . tp org2 disini bnyk megajar aku erti dan cara menjalani kehidupan . tentang pelajaran , Alhamdulillah semua berjalan dgn baik . now just tggu paper final jea . nk DL tu tataw lah . mcm susah jea . syukur aku takde masalah dgn mana2 lecturer . semua best ! thank you so much sbb ajar sy yg awalnya x brapa minat masscomm ni .and now , im so glad and proud to a masscommers ! gelombang merah ! pasal kelas , pun alhamdulilah sgt2 sbb aku dikurniakan budak kelas yg sgt sporting , memahami , unite , best and so on ! korang terbaik doe ! sumpah ! aku slalu down , tp korang yg slalu up kan aku balik . aku tataw nk ckp thanks kat korang mcm mana . yeah, party yg sempoi and santai . tp sgt bermakna ! dlm gembira tadi , aku sedih sbenarnya . aku sedih knp kita tak boleh hidup mcm tu tiap2 hari ? knp hari tu mesti berakhir ? korang bnyk mengajar aku erti frenship . sory sbb aku slalu tgalkan korang utk kwn2 aku yg lain . aku sedar silap aku . aku cuba bergaul dgn korang . siyes , aku tak reti berkawan . aku segan nk kwn dgn org baik2 mcm korang . tp sedar x sedar , kita dah create a tight bond with each other right ? I LOYE YOU DMC1B ! hope kita semua berjaya sama2 kelak . amin!pasal kolej penginapan,semua okay.senior2 semua baik2.kelakar gila ! live kat asrama sgt best . mcm2 aku blajar .diaorg semua sgt hormat aku dan aku pun hormat kat diaorg.thnx semua warga kolej LEKIR ! sbb support dr korang lah berdiri aku kat uitm Melaka ni sebagai salah seorg pemain futsal kampus kita.tentang kewangan,pun Alhamdulillah takde masalah yg besar .Cuma msalah kecil mcm rase mls nk pegi cucuk kat atm yg jauh tu huhu.duit PT?HAHA sebahgian besar ku gunakan utk my baby girl SAMSUNG GALAXY S . tentang cinta,hmmmm.aku break off bulan mac aritu.sedihhhhh taya cite la en.ni jela yg spoilt perfect moment aku kat kampus . yeah kat sini ramai sgt jelitawan2,gadis2,aweks2 yg perghhh ! jauh lebih cun.tp aku  xminat.aku syg dia sorang je.yeah amek masa utk sembuh.argh forget it.bnyk sgt menda nk cerita.siyes x abes if cite.ni jela ringkasan aku utk semester 1 ni.thank you so much to all people who plays an important role in my campus life . only God can repay your kindness.all the best.goodluck!see ya.I LOVE YOU =’)

No comments:

Post a Comment