Monday, June 4, 2012

Happy Birthday Amirul Aswad ! Again ! :D HAHA

hello geng ! still entry pasal birthday . tapi version dan pelakon dia lain pulak haha . after habis main bola dekat Perlis , me has joined my friends trip ke JB ! Dorang buat jalan2 cari makan aka bercuti lah . Malam tu jalan dekat Danga Bay , ahhhh best ! ade funfair , ade basikal unik , ade kedai makan yg ade live band ! dah puas main semua , semua tampak penat . aku ajak lah dorang ni balik . tp diorng ni buat leceh buat lembap . masa tu dah pukul 1 lebih . semua penat , tapi liat nak balik , tak faham aku . sekali Sarah bunyi ajak balik . yes ! dapat pun balik ! tibe2 nampak Gmart minum dgn awek dia kat cafe ni . aduh sumpah spoilt ! terpaksa pula singgah masuk minum . dia minum kat kedai paling style kat situ , kedai yg ada live band tu . langkah je kaki aku masuk dalam cafe tu , live band tu nyanyi lagu happy birthday ! aku tenang je lah , sebab tak expect utk aku pun . dah lambat seminggu kot ! belated gila babi dah haha . so aku masuk , duduk diam kat meja . tapi semua orang pandang aku . aku ingat birthday orang lain . live band tu pun nyanyi tak mention nama aku . just happy birthday happy birthday je to you je . haha . tibe2 Im datang bawak cake ke arah aku , so aku dah boleh rasa dah utk aku . hehe . aku terharu , tp disebabkan terlalu penat , tak larat nk touching . so biasa2 je. haha sorry geng ! really appreciate it ! lepas tiup kek , makan sesuap dua . bungkus balik kek masuk kotak , and pergi kat kereta . nampak ade orang sambut birthday jugak . lelaki . dia kena berdiri tak berbaju , kawan2 dia baling telur and tepung . aku gelak jelah haha . sekali Fayen datang dari belakang , taburkan tepung ! fuckkkkk ! ade jugak utk aku permainan kotor ni ? haaa ! redha jelah . lepas tu habis semua bertepung , balik apartment semua cabut baju 1 kereta . orang tengok dah macam apa je haha . btw , thanks guys ! you're the best ! me love you all so much ! <3

Happy Birthday Amirul Aswad =')

Fayen dah mula game kotor ni =,=
Dah macam apa dah ! HAHA
Thanks everyone ! <3

No comments:

Post a Comment