Saturday, January 8, 2011

College Induction .

helu helu helu ! nk cite sdikit sbanyak sal induction kolej aku . well , at lendu , name kolej or tmpt tido aku diberi name LEKIR . induction ni mcm proses budak part1 mengenali senior2 yg ade lah . tiap2 intake mmg mende ni wujud . nk tanak , as part1 kena la ikot kan . kat uitm melaka ni ade tradisi tahu . tiap2 tahun ade lawan HAKKA antara kolej . HAKKA ni mcm 1 psembahan utk menaikkan smangat yg  biase team ragbi buat before start match . kiteorg ni part1 tgk la senior2 buat . then kiteorg pun kena buat . aku malam tu saje pakai baju SUKMA . nk marketkan diri untuk dptkan tmpat dalam sukan uitm hehe . rmai je senior2 noticed aku sbb aku pkai baju tu . then group aku buat la HAKKA ni . da siap buat , ade sorg senior jerit . yg pkai bju SUKMA tu stay ! aku nk tgk kau buat sorg2 ! OMG ! ketar2 kaki aku . malu syial ! tp kne la ikot kate snior rite . snior tu beri kate command , aku buat lah . kena gelak gile2 doe aku ! biase la . org kering buat HAKKA mmg huduh jadinye ! haha mmg xkn lupe la . gila babi malu weyyy . tp x kesah pun . tahan je . btw , really fun ! after HAKKA session , kena pergi bilik2 snior taw . suh snior induct part1 . proses ni simple je . snior akan tnya ape2 solan , then kite jwb je . then snior akan bg name kolej . kne la turn sorg mmbe aku ni . snior tnya dia, kau pnah mlancap ? mmbe aku pun jwp la semua laki penah . then snior ckp , kau mlancap posisi ape ? cube kau buat . HAHAHA . gila jahat en ? mmbe aku ni pun jwb la . biase buat time baring .then dia pun baring la sbb nk kne tnjuk demo . then dia dpt nickname nama ADO . maksud dia tak boleh bg tahu lah kan . sbb rahsia kolej huhu . then kena la turn aku pulak pekenal kn diri . cite la sal biodata aku kan . then dia tnya la knangan manis . aku cite la sal aku jd hero mase men bola skolah2 dulu . then snior suh la aku demo mcm mane aku score . then aku kne la demo . aku gayakan la mcm mane aku score . bru gayakan sikit , 1 bilik jerit rmai2 goooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ! HAHAHAHAHA kuat gila dyeorg ni menganjing . mmbe aku sorg lgi dia ckp nk jadi selebriti . then snior suh nyanyi . dia bru nk nyanyi , whole room da sorak tepuk tgn mcm tgk konsert . pdahal mmbe x nynyi pun lg . HAHA sian gila kena ejek . tp senior mmg best ! gile2 mcm dak part1 gak . haha . induction ni x abes lg . mybe next week habis kot . if ade cite best , aku update lagi okayyyyyyyyyy :)

No comments:

Post a Comment