Saturday, January 8, 2011

New Chapter of Me - 2011 !

hey ! even 2011 da masuk hari ke-8 , aku tak rase aku da tlambat nk wish korg happy new year ! 19 da aku weh . next year 20 ? omg !  2011 ni unik sgt untuk aku . sbb semuanya da brubah ! yela aku kan da further study kat melaka .1st time jauh dgn family . aku register kat uitm melaka ni 27.12.10 . seminggu orentation or we called it MDS . before aku masuk , semua org pesan . habis la kau MDS nanti . mati lah kau MDS nanti . tp aku still alive weh ? apecer ? HAHA . cume geram gak ah sbb x ckup tido . asal solat subuh , msti tido dlm masjid HAHA . best la jugak rase sesuatu yg baru . sesuatu yg semua remaja inginkan iaitu kehidupan di universiti . semua baru ! tmpt tido baru . kawan baru . suasana baru . semua lah ! mcm2 org aku jmpa . yg keras ade,yg lembut ade,yg kayu ade,yg takde tulang ade,pelbagai jenis dan rupalah hehe . awal2 sedih gak jauh dgn family . tp lame2 sumpah best ! malam pnutup rasmi MDS tu 31.12.10 . patut habis area kul 11 mcm tu . tp memandangkan nk new year , pengarah kampus uitm alor gajah iaitu Datuk Mizan kata , kita cntinue smpai countdown . Datuk sumpah best ! fun gila . spoting tahap terbaik ! smentara tggu kul 12 tu bnyk la psanan datuk bg kat kiteorg dak part1 ni.Datuk ckp contohi lagu bila berpacaran smpai Datuk suh sorg budak naik pentas nyanyi lagu tu kot ! haha budak tu pun nyanyi la . gamat dewan ! meriah gila ! then tgal sminit lagi nk pkul 12 . semua berdiri and countdown . 1st time aku countdown ramai2 . biase dlm rumah je dgn adik2 hehe . sedih gak la sbb tiap2 tahun smbut dgn adik then kua rumah pergi tgk bunga api . now xde dah semua tu hehe . erm . now da 2 mggu aku kat uitm . alhamdulillah semua ok . yeah ! aku dpt rasekan 2011 lebih best dr 2010 ! tp awas , next year da 2012 ! ^^ ape2 pun , korang doa2kn la aku yer smase aku kat tmpt org . happy new year all ! <3

No comments:

Post a Comment