Tuesday, May 3, 2011

Hello May Fav Month !

hello dude ! wassup ? sorry lama x update blog . busy final . alhamdulillah selesai 1 semester ! yeahhh ! mcm2 aku lalui . argh mls nk cite . x abes punya . now aku nk bercakap dgn bulan fav aku . hyee may ! lama gila x jmpa kn ? kau tahu x aku rindu kau gila2 ! setahun kau pergi . alhamdullilah kau dtg balik ! yeay ! aku happy kau dtg balik . sbb birthday aku ! hehe . tp aku tak tahu la aku happy ke tak . kau tahukan kesah silam aku ? hmm . kau tlg aku lupakan everything boleh ? aku tanak sakit hati lg . nk happy jea . bulan ni kn bulan aku . td aku update blog dia . 1 psal aku pun xde . pdahal blog aku semua sal dia . bkn nk kate iklas ke tak . cuma mcm sentap sikit lah kan . aku bapak lah appreciate dia . tp dia ? tlg aku may . aku nk happy ! tlg buat aku lupa dia . nnti kau tman aku clebrate birthday aku ye . kita dua je . aku tanak sape2 pun . aku nk sorg2 je . bawak hadiah besar2 ok ! aku tggu huhu . aku dah mental ckp sorg2 -.- actually aku tgh sedih :((((((((((((((((( x sbar nk balik melaka . org kuantan x syg aku pun . nti update lg . byeee may ! hmm

No comments:

Post a Comment