Thursday, March 10, 2011

Awak ! =')

hey ! erm . rindu awak ! saya nak cntc awk . tiap2 ari rasa nk text/call awk mcm biasa and slalu . tp sy tahan diri sy . sy slalu ingat n syg awak wak ! sy tak cntc awk,tak bermakna sy dah lupa awak taw . tiap2 hari sy tgk balik gmbar2 kita , baca msg2 kita sblum sy tidur . sy sntiasa doa kita bersama smula . amin . ape2 pun , awk jaga diri ok . smileeeeeee ! ouh yea , smalam sy mmpi awk kot . kita tersempak . then masing2 blah bodoh je . erm sedih pulak jd mcm ni . hmm . kalau ada ape2 yg pnting , let me know ok . hubungi je sy . sy sntiasa menunggu awk balik . hmm . itu je kot stakat ni . siyes , imy . =')


* Cerita Cintaku Episod 4 mungkin tidak akan disambung kerana dalam proses melupakan .

2 comments:

  1. alaa . saya baru je nak layan cerita cinta awak tu . cont la , cont la . heheh :)

    ReplyDelete