Wednesday, May 9, 2012

I've Been Dumped and I'm in Pain - Part 4

Satu petang tu , kami keluar dan mahu pulang pada waktu Maghrib . Tetiba dia memberhentikan kereta dan diam . Dia meluahkan perasaannya terhadap saya dan menangis . Dia mahukan keadilan . Dia menyuruh saya memilih dia ataupun gf saya yg sudah 3 tahun . Saya terdiam dan terkedu . Dalam hati memang saya pilih gf saya . Tapi takkan saya nak cakap kat dia . Saya taknak melukakan hati dia and menyakiti dia . Jadi saya berdiam . Dan sekali lagi , pada malam itu , dia menghantar ini ' say what you want , you don't know me . and you have no idea how life treat me before . every night Aswad every night i cry myself to sleep , life is hard . too hard with me . I cuba ignored the facts i'm just a girl yg akan rosakkan hubungan org , org ktiga dlm hubungan tu . I cuba x fkir semua tu . siapa i sebenarnya ? you ingat i tak sedih ? it hurts so bad aswad everytime it crossed my mind . i'm not making you feel bad or what tp i ada perasaan . I pun ada rasa jealous . i perempuan . takde perempuan yg suka org yg dia sayang share dgn perempuan lain . sebab tu i suruh u decide which you want . sampai bila nak mcm ni ? this is hurt so much because i can't have you for my own but i have to watch you love the other girl , how i wish that was me ' . Saya terus menyatakan yg saya sudah ade gf . tp saya tak sampai hati nak tolak dia sebab bg saya , dia baik sangat . dia dah banyak tolong saya . Dia selalu menyatakan dia cemburu bila saya tweet i love you dkat gf saya . jeles bila saya update sttus bbm . kemudian one day , sy tipu dia saya cakap saya nak balik melaka , hakikatnya tidak ! saya cuma tidak mahu mendekatkan diri dengan dia lagi . Dalam minggu lepas , saya terus menjauhkan diri . Dia cakap saya dah lain , dia blame saya lepas tangan . Saya dah terang sy dah ada gf , tp dia cakap takpe , dia sanggup sakit as long saya happy . kira macam dia nak telan jugak la pahit sy ada gf tu as long dia dapat love saya jugak . saya pun okay lah , saya just cuba yg terbaik utk tanak sakitkan hati dia yg bg saya dia tu sangat baik , jujur , sweet , bertanggungjawab semua .

*** to be continue ***

No comments:

Post a Comment