Wednesday, May 9, 2012

I've Been Dumped and I'm in Pain - Part 5

Dalam seminggu terakhir ni , gf saya semakin pelik dan sedar akan perubahan saya . Saya terus yakinkan gf sy yg sy hanya mencintai dia . dan semuanya kelihatan okay . Sehinggalah semalam , si MH ni ajak saya keluar memandangkan esok hari last saya di Kuantan , dia cakap takpelah dia sakit hati sy ada gf or whatever , as long dia nak spend msa yg tinggal . saya pun cakap ok . tp tak janji . tiba2 gf sy pun ajak keluar . Ofkos la saya plih gf sy . Saya dgn gf pun keluar lah pergi Mall . Jumpa kawan MH yg kwn dgn sy jgak tu , dia kerja kat Mall tu . saya cakap la saya ada masalah . lepas tu kawan tu cakap stop BBM , stop cntc . dia sound saya ! saya pun macam terbukak mata lepas kena sound . so saya nekad nak date dulu , malam nanti balik saya nk trus terang dgn MH tu , tapiiiiii masa tak menyebelahi saya ! Saya dan gf ke kedai makan dan memesan makanan , saya hairan kenapa gf saya ke toilet lama sangat . saya call tak angkat . saya call kawan td tu mntak tolong ke toilet cari gf saya , dia cakap takde . Tiba-tiba gf saya masuk ke dalam kedai makan tu bersama MH . bagaikan mimipi ! alangkah terkejutnya jantung saya , terjatuh tersembam ke dasar perut . Saya dah rasa menda ni akan jadi , sebab tak sedap hati . Saya act cool , dan lepas kena bash dgn ayat pedas dr gf , say decided nak blah dr kdai makan tu sebab benci tgk muka MH tu ! Dan saya tak boleh lari kemana sebab wallet saya dalam handbag gf saya . So dia ajak berbincang bertiga . saya memilih untuk berbincang dalam kereta . Sepanjang perbincangan , hanya gf saya dan saya sahaja yg menangis . tapi MH tenang main her Blackberry mcm takde pape berlaku . Saya cuba explain kat gf saya , but I know it will too hard for her to accept this . I talked to MH and I seems blame her for this , she acts like nothing happened and me the one who starts all this ! Macam saya yang ngorat dia . Saya paling tak boleh terima dia reka cerita . Dia cakap kat gf sy , dia tu Ex saya la . saya cerita kat dia yg saya dah break la . padahal sy selalu ckp sy dah ada gf ! Then hantar MH tu kat kawan2 dia balik kat Mall , my gf send me back home . Both of us crying . I know I can't gain her trust towards me again . She's ask for break up after 3 years 3 months 3 weeks and 3 days in relation . I'll never let her go , but too hard to get her back . I'm asking for her forgiveness and I'm ask some people too help me in this . Selama ni BBM saya dgn MH , dia munchscreen dan send dekat gf saya . Late night yesterday and this morning , I've text MH supaya bertanggungjawab atas apa berlaku . ternyata MH yg saya kenal sangat lain . Saya tanya dia 'apa salah sy ? awk sunyi , saya teman , awk sakit , sy tolong , awk takde kawan , sy jd kawan awak , awak nak love , saya bg . saya tipu gf sy sbb awak . awk yg mulakan semua ni ! sampai hatia awk rosakkan relation sy. saya nk awk tanggungjawab ! ' dan dia membalas 'Ala ayat tu semua tak betul . whatever i've said , none of it were true . Tak kisahlah nak cakap i jahat ke apa , like i care ? i've got nothing  to do with you anymore and i never knew you amirul aswad . don't think you're special ' . Sumpah terduduk lepas baca msg ni . Now I'm still in process to get my gf back . The moral of the story is , jangan mudah percaya orang yg baru kenal , and sometimes we have too be selfish . Jangan asyik fikir perasaan orang . Now , I'm realize that I'm losing my moon while counting stars . Saya mengaku saya salah sebab saya melayan dan saya terima jika si gf ingin meninggalkan saya . Saya terima hukuman saya . Cuma saya tak boleh terima sebab ada cerita tokok tambah dari pihak MH  yang saya rasakan sangat tidak adil untuk saya ! I've been dumped and I'm in pain ! Dan saya sedikit ralat sebab malam semalam patutnya saya nk end up dah dgn MH , tapi ptg tu dah jd mcm ni . Lambat sikit je . Takpela , everything happen for a reasons . Si gf pun ade cakap , If we were meant together , it will be . Now saya tengah cuba dapatkan gf saya balik . Sumpah menyesal kenal perempuan macam tu . Takpe , ada hikmah . saya tak berdendam , karma akan balas . May God Bless you haters ! Doakan saya ya ? terima kasih :)  and lastly , I LOVE YOU NOR AIMI NABILLA ! No one can seperate us . I'm so sorry ='(

2 comments:

  1. Siannya awk MJ ,tu lah galok lg ngan pmpuan lain .kan dah kena .dah ada memei tu memei sorang je la .cuba la belajar setia :)

    ReplyDelete